четвртак, 21. јул 2011.

ХОМОСЕКСУАЛЦИ УЛАЗЕ У ВРТИЋЕ!

У Немачкој хомосексуалци улазе у вртиће преко прерађених бајки о „краљу и краљу“.

Ако је истина да су европске земље „испред нас“ онда није лоше видети шта нас чека кад пређемо тегобни пут „транзиције“. У том смислу, прошле године је одржана прва геј парада, ове године се спомињу геј бракови у оквиру Грађанског законика, тако да најновије вести из Немачке, где се уводе хомосексуалци у вртиће преко „бајки“ делују, нажалост, корисно:

„Тражи се принцеза…“, пише о новој образовној иницијативи у Немачкој новинарка Франкфуртер алгемајне цајтунга Лидија Хардер, и објашњава: „…јер, принц би да се ожени. Али, ниједна му се не свиђа.

Ни она из Тексаса, ни она са Гренланда, ни она из Индије. Затим су га упознали са принцезом Либегунде, и принц се заљубио, али – у њеног брата Херлиха. Организована је раскошна свадба, после које су краљ и краљ заједно владали земљом“.

Реч је о причи за децу од четири године навише, која је са другим књигама постала део образовног комплета, боље речено, коферчета, које ће од јесени бити у употреби у основним школама у Берлину. Ауторка доноси цитат из једне од сликовница у том комплету: „Пре много, много времена, већина породица је у књигама изгледала овако: тата, мама, мали дечак, мала девојчица“.

Пре много, много времена?

Ствар постаје јаснија када се има у виду да је поменути кофер део иницијативе „Самоодређење и прихватање сексуалне разноврсности“. Та иницијатива је донета у берлинском Сенату 2009. уз једногласну подршку свих посланичких клубова, у циљу сузбијања дискриминације „лезбејки, гејева, бисексуалних, транссексуалних и интерсексуалних људи“.“

Сличности са ситуацијом у Србији

Повереник за заштиту равноправности, Невена Петрушић, критиковала је уџбенике у средњим школама због промоције традиционалне породице, „хомофобије“, запостављања „маргиналних друштвених група“, попут Рома. Са реформом средњошколског образовања, која је одложена за школску 2012/2013. годину, уџбеници у Србији би били реформисани у складу са родном равноправношћу и широко схваћеним људским правима.

Очигледан је пут којим се иде. Прво се дозволи геј парада, која се правда „промоцијом различитости“, а оптужбе да је то само почетак се прећуткују. Затим, увођењем новог Грађанског законика геј заједнице се уводе у правни поредак, легализују, што други ступањ.

После тога је потребно реформисати образовни систем у складу са захтевима ЛГБТ идеологије. На Универзитету се то уводи преко студентских организација у које се инфилтрирају партијски кадрови, као и преко идеологизованих професора.

Оптужбе Невене Петрушић показују да је ЛГБТ идеологија стигла до средњих школа, док процес инклузије и ограничавања права наставника припрема терен и у основним школама. Немачка је очигледно већ стигла до вртића, тако да је ова земља поново, на известан начин, жртва тоталитарне идеологије која мора да се шири на све друштвене нивое.

Поставља се једно питање: зашто је потребно инфилтрирање геј идеологије чак и у вртиће? Зашто је потребно децу од 4 године навикавати на хомосексуалце путем бајки? Очигледно је да ЛГБТ идеологија без агресивности и наметања не може да функционише.

У том смислу, њихов улазак је немачке вртиће је слика онога што чека Србију уколико настави путем којим иде од 2000. године.

Нема коментара:

Постави коментар